کاشت نگین دندان

نگین دندان

کاشت نگین دندان لبخند شما را زیباتر و درخشش دندان های شما را بیشتر می کند. کاشت نگین دندان هر چند خودنمایی زیادی دارد ولی طرح لبخند را زیباتر و درخشان تر می کند.

نگین دندان یک جواهرمصنوعی بیرنگ و کوچک از سنگ است که با استفاده از یک چسب برای زیبایی طرح لبخند به سطح دندان متصل میشود.برخی از سنگ های کوچک در مرکز دندان قرار میگیرند.

در ادامه می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کاشت نگین دندان بدست بیاورید .

 

نگین های مورد استفاده بر روی دندان در انواع و اشکال مختلف ارائه می شوند. مهم ترین مواد تشکیل دهنده این نگین ها کریستال های شیشه ای، طلای زرد یا سفید ۱۸، ۲۲ یا ۲۴ عیار است که به طور خاص برای استفاده دندان ساخته شده است.

کاشت نگین دندان ، نگین دندان که برای زیبایی دندان و طراحی لبخند زیبا به کار می رود از سنگ مصنوعی بی رنگ و براقی تشکیل شده که هر فلز پرارزشی مثل طلا و انواع سنگ های گرانبها مثل بلورهای ریز را شامل می شود.

نگین دندان در در بخش جلویی و بالایی دندان های جلویی یا دندان های نیش یا هر دندانی که در موقع خندیدن دیده می شود گذاشته می شود. نگین دندان در موقع خندیدن شما می درخشد و توجه مخاطبان شما را به خود جلب می کند و لبخند شما را سفیدتر و با درخشش تر جلوه می دهد.

 

روش چسباندن نگین روی دندان

حتما کار گذاشتن نگین دندان را یک دندانپزشک متخصص انجام دهد تا از هماهنگی کامل نگین روی دندان اطمینان حاصل شود. پروسه کاشت نگین در دندان کوتاه مدت و بدون درد است و تقریبا ۱۰ دقیقه طول می کشد. نگین انتخاب شده با کمک یک ماده چسبناک قوی روی دندان چسبانده می شود. مینای سطح دندان در این شیوه نبایست سوراخ شود.

قبل از گذاشتن نگین واقعی باید از دندانپزشک زیبایی مشاوره بگیرید و دندان پزشک با بررسی و معاینه دندان شما توصیه های لازم را به شما می کند. اگر نیاز به اقدامات پیشینی برای نگین باشد و اگر پیش از کاشت نگین روش درمانی خاصی نیاز داشته باشید آنها را به شما بازگو می کند.

دندانپزشک به شما اطمینان می دهد که مینای دندان شما قوی، سالم و بدون مشکل است یا نه. اگر دندانپزشک بفهمد که دندان شما مشکلی دارد، دندان دیگری را برای کاشت نگین به شما یشنهاد می دهد.

هنگامی که دندانپزشک از بهداشت دهان و دندان شما راضی بود برای شما نگین مناسب را پیشنهاد می دهد و سطح دندان و بافت کناری آن را به صورت کامل تمیز می کند. البته سطح دندان اندکی زبر می شود و بعد نگین در دندان دلخواه شما چسبانده می شود.

دندانپزشک فهرستی از مراقبت های لازم را برای شما می دهد. اگر هر گونه درد یا ناراحتی داشتید یا مشکلی برای نگین پیش آمد هر چه زودتر با دندانپزشک خود تماس بگیرید.

 

آیا وجود نگین روی دندان حس می شود؟

به طور معمول ضخامت این نگین ها کمتر از یک میلیمتر و قطر آن بین دو تا سه میلی متر است. در ابتدا حضور چیزی روی دندان احساس متفاوتی به شما خواهد داد. اما بعد از چند روز به نگین عادت می کنید و دیگر حضور آن را حس نخواهید کرد.

 

آیا کاشت نگین روی دندان به آن آسیب می زند؟

خیر! کاشت نگین در صورتی که با استفاده از حفاری همراه نباشد، همانند یک بریس ارتودنسی عمل خواهد کرد. بنابراین کل پروسه نصب و حذف آن را می توان با درمان ارتودنسی مقایسه نمود. زمانی که نگین برداشته می شود، دندان برای حذف سایر بقایای مواد چسبنده پولیش می شود.

 

آیا نگین مانع از مسواک زدن می شود؟

خیر! حضور این سنگ ها اختلالی در روند بهداشت دهان و دندان نخواهد داشت. با این حال، بهتر است تا ۲۴ ساعت پس از نصب نگین از مسواک برقی روی آن استفاده نشود.

 

ماندگاری نگین دندان چقدر است؟

نگین های کار گذاشته شده روی دندان شما معمولا ۶ تا ۱۲ ماه ماندگاری دارند. البته بیشتر ماندن نگین به محل چسباندن نگین ، عادت های غذایی و بهداشت دهان و دندان شما وابسته است. اگر خواستید نگین دندان را دربیاورید یا آن را تعویض کنید، دندانپزشک به آسانی این کار را انجام می دهد. مینای دندان شما در کندن و برداشتن نگین هیچگونه آسیبی نمی بیند و چیز زایدی در دهان شما به جا نمی ماند.

 

برای اطلاع بیشتر از انواع درمان های زیبایی دندان می توانید روی لینک زیر کلیک کنید :

درمان های زیبایی دندان

 

در صورتی که اطلاعات بیشتری در مورد کاشت نگین دندان لازم داشتید می توانید با شماره ۰۵۱۳۸۸۴۴۴۰۰ در تماس باشید .

 

آدرس :

مشهد – بلوار کوثر – بین کوثر شمالی دو و چهار – ساختمان پزشکان فارابی – طبقه دوم – مطب دکتر مرضیه جلال زاده .

 

 

درباره ی jalalzade

همچنین ببینید

مراقبت بعد از کامپوزیت ونیر

مراقبت های بعد از کامپوزیت ونیر

بعد از انجام هر عمل زیبایی مراقبتهایی وجود دارند که باید رعایت شوند تا نتیجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *